sobota, 22 lutego 2014

Biovax : Argan, makadamia i kokos na ratunek włosom



Gdybym miała wybrać produkt do włosów, który najczęściej trafia do mojego koszyka , bo mam do niego przeogromną słabość, byłaby to maska do włosów. Uwielbiam zaczytywać się w tym, co pisze producent, snuję wyobrażenia jak to pięknie będą wyglądały moje włosy (idealistka!). Aplikuję, chodzę w czepku, milion razy tłumaczę domownikom po co mi czepek, spłukuję iiii czekam ... Efekty jak się domyślacie są różne :) Czasem jestem przeszczęśliwa, a  czasem wyglądam jak zmokła kura. Dziś pokażę Wam maskę, którą pewnie większość z Was zna, albo przynajmniej coś o niej słyszało i ma chęć ją kupić :) Mowa o L'biotica Biovax, Intensywnie regenerująca maseczka z naturalnymi olejami (argan, makadamia i kokos). 


Biovax Naturalne Oleje to swoista BioOdnowa dla włosów, dzięki którym przejdą one efektowną przemianę. Kompozycja starannie dobranych szlachetnych olejów zapewnia kompleksową rewitalizację i odmłodzenie włosów na całej ich długości.
Kuracja uwalnia naturalne piękno i energię Twoich włosów, przywracając im zmysłowy wygląd oraz utrzymując je w doskonałej formie. Bogata emulsja o aksamitnej konsystencji kryje w sobie całe dobrodziejstwo drogocennych olejów, które przeniknie do włosa w trakcie zabiegu.

Receptura maseczki BiovaxŸ zawiera w swoim składzie 3 naturalne oleje obfitujące w cenne substancje odżywcze:

Olej arganowy (Maroko), dzięki wyjątkowo wysokiej zawartości witaminy E (min. 550mg/l), chroni włosy przed destrukcyjnym działaniem wolnych rodników oraz promieniowaniem UV. Hamuje procesy starzenia. Dodaje włosom blasku, sprężystości, efektownie wygładza ich powierzchnię. 

Olej makadamia (Hawaje) stanowi bogate źródło rzadko występującego w przyrodzie kwasu palmitooleinowego C16:1, harmonijnie funkcjonującego z naturalnymi lipidami skóry. Doskonale odżywia skórę głowy, warunkując prawidłowy wzrost zdrowych włosów.

Olej kokosowy (Indie) wnika do głębokich warstw włókna włosa, gdzie aktywnie hamuje utratę jego składników budulcowych. Wzmacnia strukturę włosów, zapobiegając ich łamliwości. Zapewnia silny i długotrwały efekt nawilżenia.


Efekt na włosach:
- włosy odmłodzone, pełne życia i energii,
- równomierne nawilżenie, wygładzona powierzchnia włosów,
- promienne, lśniące zdrowym blaskiem włosy,
- niezwykła elastyczność i sprężystość,
- zabezpieczona przed promieniowaniem UV struktura włókien.



Aqua, Cetyl Alcohol, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Quaternium-87, Cetrimonium Chloride, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Betaine, Acetylated Lanolin, Lawsonia Inermis Leaf Extract, Parfum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Methylisothiazolinone, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Triethanolamine, Hexyl Salicylate.



Na umyte, osuszone ręcznikiem włosy rozprowadź odpowiednią ilość maseczki. Starannie wmasuj we włosy i skórę głowy. Aby uzyskać efekt intensywnej regeneracji i silnego odżywienia nałóż Termocap (dołączony do opakowania) i pozostaw maseczkę na 15 minut lub dłużej. Zalecamy owinąć włosy ręcznikiem w celu utrzymania stałej temperatury podczas zabiegu. Następnie dokładnie spłucz włosy strumieniem chłodnej wody. Kurację należy powtarzać co 3-5 dni.

Maska spisuje się zarówno dobrze, jeśli aplikujemy ją zgodnie z zaleceniami, czyli na włosy umyte, ale równie dobrze działa przed myciem. Oprócz tego świetnie sprawdza się w emulgowaniu oleju. 
Jeśli zależy nam na silnym działaniu, nawilżeniu i zregenerowaniu włosa, lepiej jest aplikować ją po myciu. Niestety u mnie objawia się to obciążeniem.
Jeżeli natomiast chcemy ochronić włos przed aplikacją szamponu, odżywić go przed samym myciem i uniknąć obciążenia -lepiej jest aplikować przed. 




Maska zamknięta jest w kartonowym pudełku, w którym oprócz plastikowego słoiczka z produktem możemy znaleźć  foliowy czepek wielokrotnego użytku (termocap) oraz próbkę silikonowego serum. Całość wygląda bardzo estetycznie, według mnie jest to najładniej opakowana maska od Biovax :)
Bardzo przypadł mi do gustu sposób, w jaki maska jest otwierana/zamykana. Nie mamy tu do czynienia z zakrętką, ale z pokrywką na zatrzask.Według mnie jest to bardzo wygodny sposób, mamy pewność, że maska nam się po prostu nie odkręci (kiedyś mi się już to zdarzyło, wiem - jestem zdolna). 
Maska ma przyjemny zapach, nieco chemiczny i słodkawy. Chyba wolę bardziej naturalne.
Jeśli chodzi o konsystencję to jest typowa dla masek z Biovax : treściwa i zbita. Bardzo ładnie rozprowadza się na włosach i nie musimy przy tym nakładać jej strasznie dużo. Wydajność to niewątpliwie kolejny plus tej maski.



Bardzo długo zastanawiałam się, co właściwie mam napisać o działaniu tej maski. Ostatecznie zdecydowałam się skonfrontować swoje spostrzeżenia z opiniami dziewczyn na wizażu. Maska na pewno nadaje włosom blask. Sprawia, że są sypkie i miękkie, miłe w dotyku. Część z dziewczyn pisało, że efekt przypomina ten po olejowaniu - ja niestety nie mogę się pod tym podpisać. Moje włosy nadal są suche i wcale nie czuję, aby były zregenerowane. Od ucha w dół lubią po tej masce zbijać się w strąki. 

Długo zastanawiałam się co może być tego przyczyną. Obstawiałam na kokos, ale moje niskoporowate włosy lubią kokos - chociaż nie w nadmiarze. Wychodzi, więc na to, że moje włosy są albo dziwne albo strzeliły foszka :)

Gdybym miała dokonać wyboru czy ją polecam czy nie, wybrałabym pierwszą opcję. Maska ma dobry skład, dobrze działa na włosy, jest niedroga. W szczególności polecałabym ją dziewczynom o wysokoporowatych włosach. Myślę, że jest to produkt godny uwagi i wypróbowania. Wiele osób sobie ją ceni, więc na pewno warto sprawdzić ją na własnych włosach. Mnie osobiście czegoś w tej masce brakuje i lepiej sprawdza się u mnie np maska aloesowa Equilibra. Na razie postanowiłam dać sobie na wstrzymanie i troszkę od tej maski odpocząć, zobaczymy co będzie dalej. 


Swego czasu w Biedronce można było dostać maski Biovax w saszetkach. Ostatnio widziałam, że wciąż jeszcze są dostępne :) Oprócz tego maski są do dostania w aptekach oraz sklepach zielarskich. Cena: ok. 18-20zł /250 ml - często można je znaleźć w promocjach. 


Co sądzicie o tej masce? 
Jak się u Was sprawdziła?



3 komentarze:

  1. Jak na razie mam próbkę, muszę w końcu ją spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie maska się nie sprawdziła i do tej pory stoi na półce. Nie widzę efektu "ożywienia" włosów i poprawy stanu ich wyglądu, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również sięgam po nią sporadycznie. Moje włosy jej nie polubiły do tego stopnia, żeby stała się moją ulubioną.

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...