wtorek, 10 września 2013

Słońce na paznokciach, czyli lakier od Paese


 

Powoli szykuję się do jesieni. Letnie specyfiki lądują na dole szuflady, pastelowe lakiery odchodzą na zasłużony odpoczynek. W przeciwieństwie do większości ludzi naprawdę lubię jesień. Za miliony barw na drzewach, za spokojne wieczory i zabijcie mnie - za deszcz. Uwielbiam słuchać deszczu dzwoniącego w parapety i szyby. Mogę się wtedy zawinąć w koc i spędzać wieczór w towarzystwie aromatycznej herbaty i dobrej książki, słowem - leniuchować :) Początkowo zamierzałam dopasować swoje paznokcie do nadchodzącej aury, postawić na spokojne i przygaszone barwy. Wszystko do czasu, gdy na drogeryjnej półce zobaczyłam Paese 218. Oczami wyobraźni ujrzałam kolorowe liście i już wiedziałam, że ten lakier zostanie jednym z moich ulubieńców w czasie nadchodzącej jesieni.


Teraz możesz cieszyć się swoim ulubionym kolorem na paznokciach dłużej! Lakier do paznokci Paese to kosmetyk do upiększania paznokci o przedłużonej trwałości 

Formuła produktu oraz plastyczna konsystencja powoduje, że mocno przylega do płytki zapobiegając odpryskiwaniu i ścieraniu. Zawiera pigmenty mocno nasycone kolorem, co daje intensywność barwy już po nałożeniu pierwszej warstwy. Zawiera składnik nabłyszczający, który zapobiega matowieniu.
Odpowiednio wyprofilowany pędzelek oraz konsystencja ułatwiają aplikację, pomagają równomiernie nanieść lakier na płytkę. Po rozprowadzeniu nie pozostawia smug.




 
Kosmetyk jest całkowicie bezpieczny w stosowaniu, ponieważ nie zawiera szkodliwego toluenu i formaldehydu.



 

 
Lakier o pojemności 9 ml znajduje się w zgrabnym szklanym opakowaniu. Zachowuje ważność przez 12 miesięcy od otwarcia. Pędzelek zaliczyłabym do średnioszerokich. Aplikacja jest bardzo wygodna, chociaż trzeba uważać - lakier naprawdę szybko zasycha. Jeśli chcemy coś poprawić konieczna jest po prostu następna warstwa. Mimo, że lakier jest bardzo dobrze napigmentowany jedna warstwa nie jest wystarczająca. 2 są już w porządku. Kolor jest intensywny, ciepły.
Co do trwałości mam mieszane uczucia. Jedna warstwa była nietrwała - mimo zapewnień producenta o przedłużonej trwałość produktu - lakier zdarł się do połowy paznokcia podczas zmywania naczyń.
2 warstwy są trwalsze. Obecnie nie posiadam utwardzacza, ale wydaje mi się, że z jego pomocą można dociągnąć kilka dni. Lakier dorwałam za 9,90 zł. 

Paleta jest naprawdę ciekawa, na stronie widziałam dużo odcieni czerwieni i brązów, czyli coś na co zapoluję wkrótce !




Jakie kolory na paznokciach preferujecie jesienią?
 Stonowane czy raczej żywe?


8 komentarzy:

  1. Śliczny kolorek! Ja też lubię deszcz :))

    A jesienią zwykle noszę stonowane kolory - w szkole wolę nie szaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie wolę stonowane kolory, żywe królują w lecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze gama kolorów fajna ale ta trwałośc mnie przeraża, już nie jedna osoba na nią narzeka;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta trwałość jest intrygująca. Jedna warstwa zdarła mi się już po pierwszym myciu naczyń. Kiedy postanowiłam spróbować z dwoma jest już o niebo lepiej - żadnego odprysku od 3 dni mimo sprzątania...

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia to po pierwsze, po drugi ładny lakier :) Prezentuje się ślicznie :) Przy okazji zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim rozdaniu z okazji roczka bloga. Do wygrania dwa zestawy kosmetyków http://todaytomorrowandforeverbeauty.blogspot.com/2013/09/roczek-bloga-czyli-wielkie-rozdanie-u.html

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy i oryginalny kolor :) lubię pomarańcz, nawet w takich mocno żółtych odcieniach. świetnie wygląda na paznokciach.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...