piątek, 9 listopada 2012

Analiza typu cery + Liebster Blog


Hej dziewczyny!

Dziś chciałabym Wam pokazać świetną stronę, na którą natrafiłam jakiś czas temu i która dotyczy naszego typu cery. Jeśli jesteście posiadaczkami normalnej czy suchej skóry to Wam zazdroszczę. Pomyślicie - ale dlaczego? Przede wszystkim, dlatego, że wiecie jaki typ cery posiadacie i macie możliwość idealnie dopasować produkty do pielęgnacji. U mnie oczywiście wszystko poprzewracane jest do góry nogami :)

Od niepamiętnych czasów borykałam się z problemami skórnymi, dlatego zawsze z góry zakładałam, że jestem posiadaczką cery tłustej. Korzystałam z masy preparatów, które bardzo wysuszyły mi skórę i w zasadzie nie rozwiązały problemów. Zaczęłam wtedy wprowadzać do codziennej pielęgnacji kosmetyki dla skóry wrażliwej, które miały za zadanie ją nieco ukoić. Początkowa reakcja nie była za fajna - skóra bardzo się przetłuszczała, ciągle błyszczała, ale wszystko minęło. Niestety niedoskonałości wciąż się utrzymywały. Zaczęłam się zastanawiać czy nie jestem posiadaczką cery mieszanej, jednakże ani opis typowej cery mieszanej ani tłustej nijak się miał do tego, co działo się z moją cerą.

                                                         Wszystko aż do czasu, gdy trafiłam na :
                                                   http://organeo.pl/Test-Dosha-clinks-pol-35.html

 

Jeśli włączycie stronę, na pewno zdziwi Was zestaw pytań :) Otóż co wspólnego ma natura umysłu, preferowany klimat czy apetyt do wyglądu skóry? Cały test opiera się na Ajurwedzie, czyli systemie indyjskiej medycyny. Według teorii trzech dosz  ciało powstaje z pięciu żywiołów, a u podstaw jego rozwoju leżą trzy bioenergie: wata (na którą składają się elementy wiatr i eter), pitta (ogień), kapha (ziemia i woda). Bioenergia wata związana jest z ruchem, bioenergia pitta to „metaboliczna siła oddziaływania”, zaś bioenergia kapha to „regenerująca i podtrzymująca siła". W związku z tym wygląd naszej skóry wskazuje na fizyczno-umysłową konstytucję ciała i stąd zawsze wynika ten ciekawy zestaw pytań :)

Jeśli zdecydujecie się na test, podzielcie się wynikami. Jestem bardzo ciekawa :)

Kolejnym tematem jest wyróżnienie jakie otrzymałam od Joanny (jeszcze raz dziękuję!) a mianowicie Liebster Blog. Bardzo chętnie dołączam do zabawy.

 1.Twoje hobby?
 fotografia, gotowanie i to, co odkryłam ostatnio - własnoręczna produkcja kosmetyków
2.Blog prowadzisz ponieważ...
muszę opowiadać komuś o swojej miłości do kosmetyków :)  
3.Masz dzieci/męża?
Nie
4.Twój faworyt w kosmetykach to?
Trudne pytanie, chyba nie takiego, który zajmuje pierwsze miejsce. 
Jeśli takowy odnajdę, na pewno o nim napiszę :)
5.Ulubione danie?
Kurczak w sosie słodko-kwaśnym, z brzoskwinią i wiórkami kokosowymi. 
Palce lizać!
6.Lody czy paluszki?
Oczywiście, że lody :)
7.Wolisz szpilki czy adidasy?
Szpilki, ale tylko gdy są wygodne
8.Spódniczka czy dżinsy?
Spódniczka. Jestem wielbicielką klasycznego kobiecego stylu.
9.Co zmieniłabyś w moim blogu?
Archwium bloga przesunęłabym wyżej, żeby szybciej można było znaleźć to, 
co nas interesuje :) 
10.Twoja złota myśl?
Nie wiem czy złota, ale zawsze mi towarzyszy : I will.
Jako motywacja na każdy dzień.  
11.ulubiony kolor?
ciemna zieleń

Kogo taguję?

Przyznam, że miałam trudności ze znalezieniem blogów z małą liczbą obserwatorów, ale te 2 bardzo mnie zainteresowały.
:)

I pytania do dziewczyn :
1. mała czarna czy mała biała?
2. Twój wymarzony kosmetyk?
3. ulubiona pora roku?
4. ulubiona marka kosmetyków?
5. wielkie torby czy małe puzdereczka?
6. ulubione słodkości?
7. książka czy film?
8. jakiej muzyki słuchasz?
9. ulubiona perfuma?
10. zakupy internetowe czy zakupy w centrach handlowych?
11. i... jak mija dzień? :)

 ,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

 

5 komentarzy:

  1. muszę rozwiązać taki test :) Swietny blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Ja jestem bardzo zadowolona z wyniku. Wreszcie wiem, co powinnam skorygować w pielęgnacji.

      Usuń
  2. Zostałaś wyróżniona
    http://kakasieka.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html
    A wpis bardzo pomocny

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozwiązałam i ciekawie mi wyszło.
    P.S Obserwuję Cie, bo masz świetny blog, podoba mi się szata graficzna i przejrzysty tekst. Będę tu zaglądać :)
    Wpadnij do mnie, bo a nóż ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...