środa, 1 października 2014

Indyjskie mydełko odświeżające Cinthol



Jak tam mija Wam pierwszy dzień października? Dla mnie to kolejny (ale już ostatni!) powrót na uczelnię. Rozłąka z ukochanymi ludźmi jest nieco dobijająca, ale humor dziś poprawia mi niewątpliwie pogoda. Od rana jasne promienie słońca rozświetlają ulice miasta, a liście na drzewach mają cudowne, ciepłe barwy. Dooobra, tak na serio to najbardziej poprawia mi humor to, że w końcu mam dostęp do Hebe i Sephory, haha ! Aby pozostać w tej kolorowej atmosferze dziś prezentuję Wam równie kolorowe indyjskie mydełko odświeżające Cinthol. Jak się sprawdziło? Czy w ogóle warto je mieć? 



Odświeżające mydło do ciała o przyjemnym zapachu olejku cytrynowego.

Przydatne zwłaszcza latem, gdy panują wysokie temperatury.





Sodium Palmate, Sodium PalmKernelate, Water, Perfume, Triclocarban, Sodium Chloride, Glycerin, Titanium Dioxide, Disodium EDTA, Lemon peel extract, BHT, Citric Acid, Cl 47000, Cl 61565.





Mydełko ma typowo indyjską oprawę, nie sądzicie? Z zapachem jest podobnie! Cytrynowy, ale typowo kadzidełkowo. Jeśli nie lubicie tego typu zapachów, Cinthol na pewno Was odrzuci. Dla tych z kolei, którzy lubią aromatyzować powietrze kadzidełkami, będzie to strzał w dziesiątkę. 
Mydełko bardzo ładnie się pieni, dobrze rozprowadza i zdecydowanie myje :) W trakcie używania kostka traci swój kolor, ale nie sądzę by komukolwiek robiło tą jakąś różnicę (chyba że po prostu musicie mieć intensywnie kolorowe mydełko - rozumiem to doskonale, miałam to w dzieciństwie). 

Czy Cinthol to niezbędnik? Zdecydowanie nie. Mydełko ma swoją charakterystyczną indyjską nutę zapachową, potrafi naprawdę fajnie odświeżyć. Stosowałam je latem, gdy za oknem żar lał się z nieba - w szczególności do odświeżenia stóp. Jeśli szukacie kosmetycznych ciekawostek albo lubicie indyjskie zapachy, mydełko Cinthol dostępne jest w sieci, gdzie kosztuje nieco ponad 4 zł. (KLIK)


Jestem ciekawa czy używanie mydła w Waszej codziennej pielęgnacji?






P.S. Dla fanek I Heart Makeup i Makeup Revolution mam dobrą wiadomość - Minti Shop wprowadził promocję w postaci 15 % zniżki na kosmetyki tych marek. Wystarczy wpisać kod "IHEARTMAKEUP". Promocja trwa do jutra do północy !

4 komentarze:

  1. Może warto skusić się na nie w lecie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno ! Myślę, że fajnie by się sprawdziło również jesienią czy zimą u osób borykających się z nadmierną potliwością stóp :)

      Usuń
  2. jakos takie zwyczajne,skladem tez nie powala,cena przystępna.
    Nie zachwycilo mnie jednak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest to zdecydowanie produkt dla fanów indyjskich kosmetyków.

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...