czwartek, 15 sierpnia 2013

Piękne Ciało, czyli Soraya Balsam wygładzająco - nawilżający + wyniki rozdania

 

Dziś przybywam do Was z mazurskiej chatki położonej nad jeziorem :) Niestety pogoda nie dopisuje, jest dosyć chłodno no i strasznie sennie. Obudził się we mnie wieeeeelki leń, ale postanowiłam wykrzesać z siebie odrobinę energii na skomponowanie posta i oczywiście podać wyniki rozdania :)

Od dłuższego czasu poszukuję skutecznych nawilżaczy w związku z czym sięgam po praktycznie wszystko co przyciągnie mój wzrok na sklepowych półkach - starając się przy tym nie zbankrutować. Już od dawna kusiła mnie Soraya, na którą spoglądałam od dłuższego czasu, ale nigdy nie decydowałam się na jej zakup. Rossmann w moim rodzinnym mieście nie jest spektakularnie wyposażony i tym razem padł wybór właśnie na tę serię. Czy było warto? Zapraszam na recenzję Balsamu wygładzająco - nawilżającego z proteinami jedwabiu od Soraya.


 

Dzięki obecności protein jedwabiu balsam nawilża i regeneruje skórę, dając efekt przyjemnej gładkości. Długotrwałe nawilżenie jest możliwe dzięki obecności kwasu hialuronowego i oleju makadamia. Balsam dodatkowo modeluje i wyszczupla sylwetkę. Polecany, aby zagwarantować skórze idealną gładkość.

Składniki aktywne:
- kwas hialuronowy + olej makadamia – długotrwale nawilżają i regenerują skórę. Utrzymują maksymalne nawilżenie skóry przez wiele godzin,
- proteiny jedwabiu - pozostawiają na skórze przyjemny efekt gładkości oraz długotrwałego uczucia nawilżenia. Poprawiają kondycję skóry. Przywracają komfort suchej skórze,
- pink pepperslim (różowy pieprz) przyspiesza spalanie tłuszczu, pomagając zredukować obwód ciała. Modeluje i wyszczupla sylwetkę. 



INCI : Aqua, Ethylhexyl Stearate, Praffinum Liquidum, Glycerin, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-12, Ceteareth-20, Sodium Hyaluronate, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Schinus Terebinthifolius Seed Extract, Dimethicone, Tocopheryl Acetate, Hydrolized Silk, Propylene Glycol, Carbomer, Tetrahydroxypropyl Ethylenediamine, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Propylparaben, Parfum.



 


 
Tradycyjnie zacznę od opakowania. To właśnie ono przyciągnęło moją uwagę. Niestety uwielbiam wszystko, co śliczne, estetyczne i charakterystyczne - takim to właśnie sposobem staję się ofiarą producentów i ładuję do koszyka to, co mi się spodobało, bo przecież to taaaakie ładne :)
Opakowanie o pojemności 200 ml wykonane jest z miękkiego tworzywa, dzięki czemu można bardzo łatwo wydobyć produkt. Mam drobny problem z zatyczką, czasem muszę po prostu walnąć, żeby opakowanie się zamknęło.
Zapach jest niewątpliwie kolejnym plusem. Słodki, ale nie dławiący, stonowany, przypominający malinę. Przez pewien czas utrzymuje się na skórze, potem wietrzeje.
Jeśli chodzi o konsystencję to jest dla mnie zbyt wodnista. Wolę balsamy, które są bardziej zbite. Wchłanianie jest również problematyczne - jeśli nałożymy zbyt dużą ilość (ale odpowiednią przy innych balsamach) to Soraya strasznie się mazia. Balsam zamiast się wchłaniać po prostu pozostawia białe smugi. Należy przez pewien czas go wsmarowywać zanim się wchłonie do końca. Produkt jest jednakże lekki, nie pozostawia niemiłej warstewki.



 


Balsam oceniłabym jako przyzwoity. Daje niewątpliwie uczucie ulgi, jednakże nie utrzymuje się tak długo jak bym sobie tego życzyła. Skóra staje się odprężona i naprawdę jest wygładzona. Co do modelowania i wyszczuplania ... w takie rzeczy to ja nie wierzę :)
Jeśli miałabym go ocenić to dostałby 3 pkt na 5. Zapach, opakowanie i umiarkowane nawilżenie z bonusowym wygładzeniem zasłużyły na pochwałę, ale niestety nie jest to dla mnie wystarczające. Czy kupię ponownie? NIE. Do wyboru mamy jeszcze 3 kolejne balsamy z serii Piękne Ciało, które czekają na przetestowanie!

A na koniec to, co tygryski lubią najbardziej, czyli nagrody. Zgłosiło się Was bardzo wiele, co sprawiło mi ogromną radość :) Jesteście świetne! Bardzo się cieszę, że jedna z Was będzie mogła testować ze mną Sesę - ja już jestem nią oczarowana. Nie przedłużając, nagroda wędruje do ... 





Kochana, bardzo Ci gratuluję :) Czekaj na maila w celu ustalenia danych do wysyłki. Zastrzegam przy tym, że będę czekać na wiadomość przez 7 dni, w razie jej braku wybiorę kolejnego zwycięzcę.

Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną dłużej - ten blog tworzę nie tylko ja, ale w szczególności Wy :)

P.S. Czy Wy również macie takie problemy z Bloggerem? Błędy, problemy z zapisaniem, obrazkami? :(





16 komentarzy:

  1. Szkoda, że balsam się nie sprawdził :( Opakowaniem bardzo kusi :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie: kosmetyczne-szalenstwoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O jeju, dziękuję bardzo :) Już odpisuję na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie odpada ze względu na słabe wchłanianie :( nie lubię, jak mi się coś marze pod dłonią - wole szybko wchłaniające się kosmetyki, które dobrze nawilżają.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wolę te szybko wchłaniające się, jestem niecierpliwa ;)

      Usuń
  4. Same opakowania bardzo kuszą, jednak nie miałam jeszcze nic z tej serii..

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne opakowanie! Ale u mnie musi sie szybko wchlaniac

    Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dwa balsamiki z tej kolekcji. Z proteinami jedwabiu i ze złocistymi drobinkami :)
    Obydwa bardzo polubiłam. Bardzo dobrze nawilżają i wygładzają skórę, która staje się aksamitna w dotyku. Jeśli chodzi o wchłanianie, to jeśli wyciśniemy za dużo balsamu, to faktycznie może być problem z błyskawicznym wchłanianiem. Niewielka ilość wystarczy do posmarowania i wtedy wchłania się bardzo szybko , nie zostawiając żadnych białych smug. To tylko kwestia wyczucia ilości nakładanego kosmetyku.A jeśli chodzi o balsam rozświetlający ze złocistymi drobinkami, to na opalonym ciele prezentuje się znakomicie. Ja jestem bardzo zadowolona z zakupu :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam problemu z wyczuciem ilości nakładanego kosmetyku :)Czy mało czy dużo - i tak smuży. Jeśli nałożę go mniej to dla mojej skóry jest to niewystarczające. Po prostu jesteśmy niekompatybilni. Czasem tak bywa ;)

      Usuń
  7. Ja mam z tej serii balsam czekoladowy. Bardzo go lubię i myślę, że nie tyko z powodu fantastycznego zapachu czekoladowego :) Moim zdaniem balsam wcale nie wchłania sie długo, może był nałożony na mokre ciało, albo po prostu było go za dużo :) balsamy te świetnie nawilżają i wyjątkowo pachną, skóra jest po nich delikatna i bardzo mila w dotyku. balsam sie dobrze rozprowadza i nie pozostawia uczucia ciężkości. Jak z każdym kosmetykiem, tu tez trzeba wykazać się cierpliwością i systematycznością, aby zobaczyć efekty działania. Ja zauważyłam, wyraźne nawilżenie ie wygładzenie skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bardzo suchą i wymagającą skórę, która inne kosmetyki wręcz pije. Sorayę stosuję już od dłuższego czasu i nie widzę żadnych rezultatów - a stosuję 3 razy dziennie. Zawsze aplikuję na suchą skórę :)

      Usuń
  8. Muszę go w końcu wypróbować!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ma bardzo ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam lubię ten balsam :)
    A jeśli chodzi o opakowanie, to widziałam nową piękną serię Sorayi - Piękna cera. Bardzo podobna stylistyka, co piękne ciało :D
    I polecam ci kupić peeling do twarzy z tejże serii. W jego przypadku jakość w 100% idzie w parze z estetyką opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  11. TAK balsam ma bardzo ładne opakowanie, ale opakowanie to nie wszystko! Ten balsam to naprawdę dobry, godny polecenia produkt.
    Kupiłam go 3 tygodnie temu od wtedy używam regularnie i efekty sa naprawdę fajne.
    Po pierwsze balsam ma przyjemny zapach, fajna konsystencje- super się rozprowadza, szybko wchłania, po użyciu skora nie lepi sie.
    Co do efektów - ja juz po paru dniach zauważyłam ze skore jest dogłębnie nawilżona. Skora zaczęła tez byc o wiele gładsza niz poprzednio i po prostu wyglądać lepiej. Teraz po 3 tygodniach używania te efekty sa naprawdę bardzo dobrze widoczne ! Balsam niesamowity na pewno dlugo przy nim pozostanę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety się nie sprawdził :( Skóra jest wciąż bardzo sucha i napięta ...

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...